• 18-11-2020, 13:25:53
    #1
    instagram ve Twitter üzerinden markamızın ürününü satıcaz şirket açmadan burası önerildi komisyonuydu falan bilgi alabileceğim güzel bir makale var mı

    birde şirket kurmadan anlaşmalı kargo yapamayız hiçbir şekilde değil mi
  • 18-11-2020, 13:27:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    shopierin kendi numarası var, arayın konuşun.
  • 18-11-2020, 13:29:46
    #3
    latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    instagram ve Twitter üzerinden markamızın ürününü satıcaz şirket açmadan burası önerildi komisyonuydu falan bilgi alabileceğim güzel bir makale var mı

    birde şirket kurmadan anlaşmalı kargo yapamayız hiçbir şekilde değil mi
    Merhaba hocam shopier üzerinden anlaşmalı kargo ile şirket olmadan ucuz kargo gönderebilirsiniz. Güncel işlem ücretleri ve kargo ücretleri şu şekilde;


  • 18-11-2020, 13:32:20
    #4
    kesicilker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam shopier üzerinden anlaşmalı kargo ile şirket olmadan ucuz kargo gönderebilirsiniz. Güncel işlem ücretleri ve kargo ücretleri şu şekilde;


    Kargo ücretleri çok uygun değil mi bana mı öylr geldi
  • 18-11-2020, 16:04:32
    #5
    latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo ücretleri çok uygun değil mi bana mı öylr geldi
    Evet çok uygun hocam. Ama anlaşma shopier üzerinden gönderim yaptığınız için bu şekilde. Bireysel gönderseniz bunun 2 katını alırlar.
  • 19-11-2020, 02:00:14
    #6
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet çok uygun hocam. Ama anlaşma shopier üzerinden gönderim yaptığınız için bu şekilde. Bireysel gönderseniz bunun 2 katını alırlar.
    Şirket kurmadan da bu şekilde kargo fiyatlarından yararlanabiliyor muyum yani
  • 19-11-2020, 08:05:39
    #7
    bana kim shopieden dukkan acabilir. beni banladı bana dukkan actırmıyor.
  • 11-12-2020, 14:57:19
    #8
    Şirket kurmadanda internet üzerinden shopierin size vereceği kargo numarası üzerinden kargonuzu gönderirseniz kargo ücretlerinden faydalanabilirsiniz fakat sattığınız ürünün ücretini Shopierden tahsil etmeniz gerekiyor. Örnek veriyorum: 1 Mont sattınız 100 TL. 100 TL nin içerisinden shopier düşük işlemlerde %6.5 gibi gibi bir rakam alıyor + kargolama yaptığınızda mng 1-3 desi arasında yaptığınızı düşünürsek 6 tl de ordan tahsil eder ve size KARGO NO al gibi bir büton çıkıyordu sanırsam shopier ordan size bir numara veriyor onu mng de kasaya söylüyorsunuz onlar otomatik sistem üzerinden gönderimi ve desisini giriyorlar eğer mng o koliyi 1-3 desi olarak görür ve shopiere öyle haber eder ise shopier sizden 6 tl daha kesiyor ve toplam 12.5 tl kesmiş olarak size Gelecek Hafta Çarşamba günü 87.5 tl tarafınıza gönderim sağlıyor. Ama unutmayın ki ! shopier sizin adınıza burada fatura kesmiyor. Sattığınız her ürünün hesabını devlete vermeniz gerektiğini unutmayın başınız yanmasın derim )