Şirket kurmadanda internet üzerinden shopierin size vereceği kargo numarası üzerinden kargonuzu gönderirseniz kargo ücretlerinden faydalanabilirsiniz fakat sattığınız ürünün ücretini Shopierden tahsil etmeniz gerekiyor. Örnek veriyorum: 1 Mont sattınız 100 TL. 100 TL nin içerisinden shopier düşük işlemlerde %6.5 gibi gibi bir rakam alıyor + kargolama yaptığınızda mng 1-3 desi arasında yaptığınızı düşünürsek 6 tl de ordan tahsil eder ve size KARGO NO al gibi bir büton çıkıyordu sanırsam shopier ordan size bir numara veriyor onu mng de kasaya söylüyorsunuz onlar otomatik sistem üzerinden gönderimi ve desisini giriyorlar eğer mng o koliyi 1-3 desi olarak görür ve shopiere öyle haber eder ise shopier sizden 6 tl daha kesiyor ve toplam 12.5 tl kesmiş olarak size Gelecek Hafta Çarşamba günü 87.5 tl tarafınıza gönderim sağlıyor. Ama unutmayın ki ! shopier sizin adınıza burada fatura kesmiyor. Sattığınız her ürünün hesabını devlete vermeniz gerektiğini unutmayın başınız yanmasın derim )