latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo ücretleri çok uygun değil mi bana mı öylr geldi
Evet çok uygun hocam. Ama anlaşma shopier üzerinden gönderim yaptığınız için bu şekilde. Bireysel gönderseniz bunun 2 katını alırlar.