Olay yaşanır yaşanmaz ilk olarak abilerimi daha sonrasında polisi aradım ve abilerim ortalama 2 dakika içinde gelmişlerdi adamlar topuk olmuşlardı polis falan gelince hastaneye darp raporu almaya götürüldüm darp raporu vs alındı daha sonrasında sabaha kadar (9 falan)hastanede tedavi gördüm olay o zamandan bu zamana kadar hiç bir netlik kazanmamıştı forumda konu açmıştım ne yapabilirim diye tavsiyeleri dinleyerek üstüne düştüm ve an itibariyle bu geçtiğimiz hafta da adamlar yakalanmış

Şuan 3 kişi yakalanmış 1 tanesi yurt dışındaymış diğeri gelir gelmez dava açılıyor

Tavsiye veren herkese tek tek teşekkür ederim ve bu konuyu açma sebebim ise devletin olaylara müdahale etmediğini düşünen kişiler içindi biraz üstünde durursanız güzel sonuçlar alabiliyorsunuz.
Hiç bir davanızı olayınızı unutmayın, unutturmayın