• 18-11-2020, 11:09:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, Temmuz ayının başında gece geç saatlerde 4 tane kalıplı adam mı desem insan mı desem bilemedim ablam ile birlikte darp edildik.
    Olay yaşanır yaşanmaz ilk olarak abilerimi daha sonrasında polisi aradım ve abilerim ortalama 2 dakika içinde gelmişlerdi adamlar topuk olmuşlardı polis falan gelince hastaneye darp raporu almaya götürüldüm darp raporu vs alındı daha sonrasında sabaha kadar (9 falan)hastanede tedavi gördüm olay o zamandan bu zamana kadar hiç bir netlik kazanmamıştı forumda konu açmıştım ne yapabilirim diye tavsiyeleri dinleyerek üstüne düştüm ve an itibariyle bu geçtiğimiz hafta da adamlar yakalanmış
    Şuan 3 kişi yakalanmış 1 tanesi yurt dışındaymış diğeri gelir gelmez dava açılıyor

    Tavsiye veren herkese tek tek teşekkür ederim ve bu konuyu açma sebebim ise devletin olaylara müdahale etmediğini düşünen kişiler içindi biraz üstünde durursanız güzel sonuçlar alabiliyorsunuz.
    Hiç bir davanızı olayınızı unutmayın, unutturmayın
  • 18-11-2020, 11:10:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok geçmiş olsun hocam
    Hayırlısı ile yaptıklarının karşılığını alırlar.
  • 18-11-2020, 11:11:28
    #3
    SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam
    Hayırlısı ile yaptıklarının karşılığını alırlar.
    Çok teşekkür ederim hocam, polislerin demesine göre güzel bir tazminat davası açılırmış (ablam ameliyatlıydı ve pandemi sürecinde sosyal mesafe korumadıkları için) o gelen parayla biraz hayır yapacağım
    Tazminat davası dışında da ceza alabilirlermiş
  • 18-11-2020, 11:12:14
    #4
    Geçmiş olsun, yaptıkları yanlarına kalmaz inşallah
  • 18-11-2020, 11:13:10
    #5
    Geçmiş olsun hocam. Geçmiş konunuza bakıyım diye açtığınız konulara tıkladım ama günde kaç tane konu açıyorsunuz anlamadım. Konuyu bulamadım.
  • 18-11-2020, 11:16:25
    #6
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Geçmiş konunuza bakıyım diye açtığınız konulara tıkladım ama günde kaç tane konu açıyorsunuz anlamadım. Konuyu bulamadım.
    https://www.r10.net/off-topic/251801...soluk-yok.html
    Şöyle bırakayım hocam gelen mesajlar ve cevaplar sayesinde bir avukata daha danıştım biraz yol gösterdi karakola gittim geldim bir kaç gün ve sonuç olumlu olmuş
    Dava bu ay veya önümüzdeki ay açılıyor büyük ihtimalle
  • 18-11-2020, 11:18:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Benim de başımda benzer bir olay var şahısların kim olduklarını da bilmeme ifademde tek tek isimlerini saymama rağmen aylardır bi duruşma tarihi bile verilmedi
  • 18-11-2020, 11:18:22
    #8
    Geçmiş olsun kardeşim
  • 18-11-2020, 11:19:29
    #9
    AfyonluTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de başımda benzer bir olay var şahısların kim olduklarını da bilmeme ifademde tek tek isimlerini saymama rağmen aylardır bi duruşma tarihi bile verilmedi
    Sürekli karakola gidin, avukat bulun avukatlara danışın hocam bu şekilde ilerleyince bir sonuca varılabiliyor. Geçmiş olsun
    AlpieComeBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kardeşim
    Çok teşekkür ederim
    idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, yaptıkları yanlarına kalmaz inşallah
    Kalmayacağına inanıyorum