Geçmiş olsun hocam. Geçmiş konunuza bakıyım diye açtığınız konulara tıkladım ama günde kaç tane konu açıyorsunuz anlamadım. Konuyu bulamadım.
https://www.r10.net/off-topic/251801...soluk-yok.html
Şöyle bırakayım hocam gelen mesajlar ve cevaplar sayesinde bir avukata daha danıştım biraz yol gösterdi karakola gittim geldim bir kaç gün ve sonuç olumlu olmuş

Dava bu ay veya önümüzdeki ay açılıyor büyük ihtimalle