• 17-11-2020, 18:39:40
    #1
    Merhaba! Trendyol da satış yapıp kendi kargo anlaşması ile gönderim yapan var mı ?
  • 17-11-2020, 18:46:59
    #2
    Merhaba,trendyolun cikarttigi barkodla gonderiyorum.Oyle yapmak zorunlu diye biliyorum zaten
  • 17-11-2020, 18:47:39
    #3
    Kendi anlasman ile olmuyor cunku kaergo bedelini kendi kesiyor
  • 17-11-2020, 18:48:07
    #4
    Evoken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,trendyolun cikarttigi barkodla gonderiyorum.Oyle yapmak zorunlu diye biliyorum zaten
    Zorunlu değil hocam kendi anlaşmanızı yapabilirsiniz böylelikle 30 TL altı için satıcıdan alınan 3,40+ KDV ücretinden kurtulursunuz
  • 17-11-2020, 18:49:02
    #5
    Evoken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi anlasman ile olmuyor cunku kaergo bedelini kendi kesiyor
    Kendi anlaşmanız varsa kargo kesintisi yapmıyor haftalık komisyon kesiyor sadece
  • 17-11-2020, 19:00:37
    #6
    UPS Kargo ile kendi anlaşmanı kullanabiliyorsan, diğer kargolarda bu özellik var mı bilmiyorum
  • 17-11-2020, 19:11:39
    #7
    Takip
  • 17-11-2020, 19:14:37
    #8
    Kendi anlaşmanız varsa onu kullanabilirsiniz, bulunduğum yerin %10 ptt anlaşması var o yüzden oran olarak trendyol daha uyguna geliyor. Bana göre özel anlaşma daha mantıklı, trendyol geçiriyor.
  • 01-01-2023, 21:49:44
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tulpar1923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi anlaşmanız varsa onu kullanabilirsiniz, bulunduğum yerin %10 ptt anlaşması var o yüzden oran olarak trendyol daha uyguna geliyor. Bana göre özel anlaşma daha mantıklı, trendyol geçiriyor.
    şimdi ben kendi anlaşmamla gönderiyorum diyelim. müşteri barem altı ürün alınca 20 tl kargo ödüyor. şimdi bunu bana mı ödeyecek ? yoksa trendyol burada bi hile yapıyor mu ?

    örnek ürün 60 lira müşteri kargoya 20 tl ödüyor benim hesabıma 80 mi yatacak ?