Kendi anlaşmanız varsa onu kullanabilirsiniz, bulunduğum yerin %10 ptt anlaşması var o yüzden oran olarak trendyol daha uyguna geliyor. Bana göre özel anlaşma daha mantıklı, trendyol geçiriyor.
şimdi ben kendi anlaşmamla gönderiyorum diyelim. müşteri barem altı ürün alınca 20 tl kargo ödüyor. şimdi bunu bana mı ödeyecek ? yoksa trendyol burada bi hile yapıyor mu ?
örnek ürün 60 lira müşteri kargoya 20 tl ödüyor benim hesabıma 80 mi yatacak ?