Testim Pozitif Çıktı Corona Oldum :( - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Testim Pozitif Çıktı Corona Oldum :(
31
●
680
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Testim Pozitif Çıktı Corona Oldum :(
1
2
3
4
16-11-2020, 20:39:54
#28
fnarry
Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim
16-11-2020, 20:42:31
#29
Xasthur
Çok geçmiş olsun hocam.
16-11-2020, 20:43:36
#30
CavitUcaa
Korkulacak bişey yok bende oldum ve sorunsuz atlattım.
Aç bilgisayarını ve film izle.
Geçmiş olsun şimdiden.
17-11-2020, 00:12:20
#31
IcerikHizmeti
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş olsun, Allah şifa versin. Umarım hafif atlatırsınız.
17-11-2020, 11:04:37
#32
MertcanK
geçmiş olsun
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler