Konu
Testim Pozitif Çıktı Corona Oldum :(
16-11-2020, 20:43:36
#30
CavitUcaa
Korkulacak bişey yok bende oldum ve sorunsuz atlattım.
Aç bilgisayarını ve film izle.
Geçmiş olsun şimdiden.