• 15-11-2020, 14:57:56
    #1
    Merhaba, bu ayın başında şahıs şirketi kurdum e-ticaret ve yazılım faaliyet alanları üzerine, fakat araştırdığım kadarıyla kosgebden açılış hibesi alabilmek için ilk önce online eğitimi bitirip ardından şirket kurmak gerekiyormuş.
    Henüz ticaret odasına kayıt olmadım, vergi levham çıktı ve işe başlama tarihi bu ayın başı görünüyor, girişimcilik desteğini kaçırmış mı oluyorum?
    Bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
  • 15-11-2020, 14:59:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Spartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bu ayın başında şahıs şirketi kurdum e-ticaret ve yazılım faaliyet alanları üzerine, fakat araştırdığım kadarıyla kosgebden açılış hibesi alabilmek için ilk önce online eğitimi bitirip ardından şirket kurmak gerekiyormuş.
    Henüz ticaret odasına kayıt olmadım, vergi levham çıktı ve işe başlama tarihi bu ayın başı görünüyor, girişimcilik desteğini kaçırmış mı oluyorum?
    Bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
    Kurulus desteğini kaçırdın diğer destekler için başvurabilirsin hayırlı olsun bol kazançlar
  • 15-11-2020, 15:00:36
    #3
    Kuruluş desteğini kaçırdınız ne yazık ki hocam, şirket kurmadan önce eğitimlere katılıp başvurulması gerekiyor. Muhasebecine sorsaydın en başta keşke.
  • 15-11-2020, 15:04:35
    #4
    tekdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulus desteğini kaçırdın diğer destekler için başvurabilirsin hayırlı olsun bol kazançlar
    SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuruluş desteğini kaçırdınız ne yazık ki hocam, şirket kurmadan önce eğitimlere katılıp başvurulması gerekiyor. Muhasebecine sorsaydın en başta keşke.
    Teşekkür ederim cevaplarınız için, evet muhasebeciye sormayı unuttum maalesef, diğer destekleri araştırayım o zaman