Merhaba, bu ayın başında şahıs şirketi kurdum e-ticaret ve yazılım faaliyet alanları üzerine, fakat araştırdığım kadarıyla kosgebden açılış hibesi alabilmek için ilk önce online eğitimi bitirip ardından şirket kurmak gerekiyormuş.
Henüz ticaret odasına kayıt olmadım, vergi levham çıktı ve işe başlama tarihi bu ayın başı görünüyor, girişimcilik desteğini kaçırmış mı oluyorum?
Bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
Kurulus desteğini kaçırdın diğer destekler için başvurabilirsin hayırlı olsun bol kazançlar