Fiorinadaki hoparlörler hiç tatminkar değil ekolayzır ayarı yapmama rağmen sesler cızırtılı, basslar kötü.
Kapı tarafındaki hoparlörleri değişmek istiyoruz babamla, hepsiburadadan baktım 13cm 16cm yazıyor farklı farklı bilinmedik markalar, belki aranızda bu konu hk. bilgisi olan vardır diye yazmak istesim.
Siz olsanız ne önerirdiniz ?
Araba hoparlörleri hakkında bilgi sahibi olan var mı?
6
●60
- 14-11-2020, 18:37:35
- 14-11-2020, 18:50:29Bütçeniz nedir? Hoparlör yerine mid takımı (komponent) takmanızı öneririm
- 14-11-2020, 20:02:03Kaliteli bir hoparlör alabilirsiniz. Sony pioneer vibe markalarının sesleri güzeldir. Kompenant takmak istediğinizde direk olarak teybe bağlarsanız ses alamazsınız. Süzücüleri vs var onları bir anfiye bağlamak gerekir. Orijinal teyp varsa onun için de dönüştürücü vs gerekir.
Her şey bütçenizde bitiyor. - 14-11-2020, 20:07:3650 w rms gücü olan 2 kanallı koaksiyel hoparlör alman yeterli olacaktır marka falan pek takılma zaten fabrikasyon teybin çıkış gücü belki.
Tiz koyacaksan direnç koyun muhakkak - 16-11-2020, 07:48:25300-400 sadece hoparlör değişcez ön kapılardaki, ekstra bir masraf çıkmaz umarımHarunOzcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam soundmaxın ya da diğerlerinin bir sürü modeli var 250w 300w çok farkediyor mu ?roomzoom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sony ya da soundmax iyi gibi duruyor, 13cm miş öndeki takımTozbulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hiç anlamadiğim şeyler desem 😄 yine de sağolun ama şu rms muhabbeti önemli sanırımfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle