• 14-11-2020, 18:37:35
    #1
    Fiorinadaki hoparlörler hiç tatminkar değil ekolayzır ayarı yapmama rağmen sesler cızırtılı, basslar kötü.

    Kapı tarafındaki hoparlörleri değişmek istiyoruz babamla, hepsiburadadan baktım 13cm 16cm yazıyor farklı farklı bilinmedik markalar, belki aranızda bu konu hk. bilgisi olan vardır diye yazmak istesim.

    Siz olsanız ne önerirdiniz ?
  • 14-11-2020, 18:50:29
    #2
    Bütçeniz nedir? Hoparlör yerine mid takımı (komponent) takmanızı öneririm
  • 14-11-2020, 19:35:17
    #3
    Soundmax bakın hocam güzel sesi var
  • 14-11-2020, 20:02:03
    #4
    Kaliteli bir hoparlör alabilirsiniz. Sony pioneer vibe markalarının sesleri güzeldir. Kompenant takmak istediğinizde direk olarak teybe bağlarsanız ses alamazsınız. Süzücüleri vs var onları bir anfiye bağlamak gerekir. Orijinal teyp varsa onun için de dönüştürücü vs gerekir.

    Her şey bütçenizde bitiyor.
  • 14-11-2020, 20:07:36
    #5
    50 w rms gücü olan 2 kanallı koaksiyel hoparlör alman yeterli olacaktır marka falan pek takılma zaten fabrikasyon teybin çıkış gücü belki.

    Tiz koyacaksan direnç koyun muhakkak
  • 16-11-2020, 07:48:25
    #6
    HarunOzcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçeniz nedir? Hoparlör yerine mid takımı (komponent) takmanızı öneririm
    300-400 sadece hoparlör değişcez ön kapılardaki, ekstra bir masraf çıkmaz umarım

    roomzoom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soundmax bakın hocam güzel sesi var
    hocam soundmaxın ya da diğerlerinin bir sürü modeli var 250w 300w çok farkediyor mu ?
    Tozbulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli bir hoparlör alabilirsiniz. Sony pioneer vibe markalarının sesleri güzeldir. Kompenant takmak istediğinizde direk olarak teybe bağlarsanız ses alamazsınız. Süzücüleri vs var onları bir anfiye bağlamak gerekir. Orijinal teyp varsa onun için de dönüştürücü vs gerekir.

    Her şey bütçenizde bitiyor.
    sony ya da soundmax iyi gibi duruyor, 13cm miş öndeki takım
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 w rms gücü olan 2 kanallı koaksiyel hoparlör alman yeterli olacaktır marka falan pek takılma zaten fabrikasyon teybin çıkış gücü belki.

    Tiz koyacaksan direnç koyun muhakkak
    hocam hiç anlamadiğim şeyler desem 😄 yine de sağolun ama şu rms muhabbeti önemli sanırım
  • 16-11-2020, 13:36:38
    #7
    Ediyor hocam 250 300 sizin işinizi görür midrange olursa güzel olur