Bütçeniz nedir? Hoparlör yerine mid takımı (komponent) takmanızı öneririm
300-400 sadece hoparlör değişcez ön kapılardaki, ekstra bir masraf çıkmaz umarım
Soundmax bakın hocam güzel sesi var
hocam soundmaxın ya da diğerlerinin bir sürü modeli var 250w 300w çok farkediyor mu ?
Kaliteli bir hoparlör alabilirsiniz. Sony pioneer vibe markalarının sesleri güzeldir. Kompenant takmak istediğinizde direk olarak teybe bağlarsanız ses alamazsınız. Süzücüleri vs var onları bir anfiye bağlamak gerekir. Orijinal teyp varsa onun için de dönüştürücü vs gerekir.
Her şey bütçenizde bitiyor.
sony ya da soundmax iyi gibi duruyor, 13cm miş öndeki takım
50 w rms gücü olan 2 kanallı koaksiyel hoparlör alman yeterli olacaktır marka falan pek takılma zaten fabrikasyon teybin çıkış gücü belki.
Tiz koyacaksan direnç koyun muhakkak
hocam hiç anlamadiğim şeyler desem 😄 yine de sağolun ama şu rms muhabbeti önemli sanırım