• 13-11-2020, 10:08:06
    #1
    Herkese merhaba,2 yıldır malesef sigara içmekteyim nasıl bırakabilirm?
    Daha önce bırakanlar nasıl bıraktı hakkında tavsiyelerde bulunabilirmi. Doktor desteği alıyım hap falan alıyım diyorum ama virüs nedeniyle hastaneye
    gitmeyede korkuyorum .Doktor veya devlet desteği nasıl oluyor.
  • 13-11-2020, 10:10:24
    #2
    Bende merak ediyorum nasıl bırakıyorlar diye bir kitap aldım kendimi hazır hissettiğimde bırakacağım bende
  • 13-11-2020, 10:11:59
    #3
    BySaNCeZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende merak ediyorum nasıl bırakıyorlar diye bir kitap aldım kendimi hazır hissettiğimde bırakacağım bende
    İnşallah bırakırsınız en kısa sürede
  • 13-11-2020, 10:12:45
    #4
    Biorezonans tedavisi deneyebilirsiniz.
  • 13-11-2020, 10:12:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dostum 5 yıldır içiyordum günde garanti bir pakete bitiririm gece örnek vereyim 9-10 gibi sigaram bitsin market burda erken kapanıyor arabaya binip sigara almaya giderdim ve ben bir paramedik olduğum galde bunun zararının farkındaydım ve artık nefes darlığı cekıyorum aldığım nefesin bana yetersizliğini hissediyordum yeni bir paket açmıştım düşündüm ve sigarayı kırdım dedim ki buna verdiğim parayla başka şeyler yaparım bıraktım ve paramı bıraktirdim 800-900 TL param oldu ve gittim ona başka şeyler aldım şimdide hiç aklıma gelmiyor sadece kafada sigarayı bırakmak hayata gelirken onunla gelmedin
  • 13-11-2020, 10:13:03
    #6
    Yol yakınken dönün hocam 7 veya 8 sene olmuş aha 18.5 yaşındayım düşün ciğerleri
  • 13-11-2020, 10:14:25
    #7
    Kafanda bitirmen kazım, gerisi boş. Babam günde 2 paket içiyordu, bir gün kırdı attı hepsini bir daha da içmedi.
  • 13-11-2020, 10:15:08
    #8
    SİGARA zihinde bırakılır dayı. zihninde bırakmadıktan sonra hiç bir çözümü yok
  • 13-11-2020, 10:15:21
    #9
    OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biorezonans tedavisi deneyebilirsiniz.
    Yardımcı olduğunuz için teşekkürler hocam önerdiğiniz tedaviyi araştıracağım.