Herkese merhaba,2 yıldır malesef sigara içmekteyim nasıl bırakabilirm?
Daha önce bırakanlar nasıl bıraktı hakkında tavsiyelerde bulunabilirmi. Doktor desteği alıyım hap falan alıyım diyorum ama virüs nedeniyle hastaneye
gitmeyede korkuyorum .Doktor veya devlet desteği nasıl oluyor.