• 12-11-2020, 23:01:55
    #1
    Tabikide taktiği yok
    Yarın teste giiyorum karantinam bitti İnşallah negatif çıkarda çalışmaya başlarım tekrardan ♥
  • 12-11-2020, 23:02:47
    #2
    hadi hayırlı test sonuçları...
  • 12-11-2020, 23:03:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    doktora surat asın, geçmiş olsun bu arada allah şifa versin.
  • 12-11-2020, 23:07:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Allah tüm hastalarımıza şifa versin. Hele aile geçindirme yükümlülüğü olan kişilere tez zamanda şifa diliyorum Cuma günü yüzü suyu hürmetine ...
  • 12-11-2020, 23:32:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Rabbim şifa versin.
  • 12-11-2020, 23:37:56
    #6
    :geçmiş olsun.
    ben de bugün sabah 08:30 da covid testi yaptırdım. Hala sonuç çıkmadı.
    Enabıza giriş yapıp, tahliler sekmesinden covid 19 sonuçları bölümüne bakıyorum ama "Kayıtlı bilginiz bulunmamaktadır. " yazıyor. Bu hala çıkmadı demek sanırım bilginiz var mı?
  • 12-11-2020, 23:38:07
    #7
    özeldemi yaptırcaksınız devlet hastaneleri 2.ci testi yapmıyor sanırım
  • 13-11-2020, 00:33:32
    #8
    tmrkskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :geçmiş olsun.
    ben de bugün sabah 08:30 da covid testi yaptırdım. Hala sonuç çıkmadı.
    Enabıza giriş yapıp, tahliler sekmesinden covid 19 sonuçları bölümüne bakıyorum ama "Kayıtlı bilginiz bulunmamaktadır. " yazıyor. Bu hala çıkmadı demek sanırım bilginiz var mı?
    Daha çıkmamıştır yarın sabah çıkabilir. Ağrınız varsa veya ateşiniz muhtemelen pozitiftir. Psikolojinizi yüksek tutun.
  • 13-11-2020, 00:36:22
    #9
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özeldemi yaptırcaksınız devlet hastaneleri 2.ci testi yapmıyor sanırım
    Hocam benim 4. Test olucak yarın. Bı kere Manisa'da yaptırdım pozitif çıktı. Hastaneye yatırdılar hastanede ertesi gün yaptılar negatif ciktri. Eve gönderiler 14 gün karantina yaz ayında geçiyor bu olay. Şimdi 15 gün önce falan iş yerindd çıkmıştı bende test yaptırdım sonra bendede çıktı tabi ağrılarım vs oldu zor dönemdi çok şükür yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Inşallah negatif çıkar. Çalışmak istiyorum. Bu arada son olan ve yarın yaptıracağım özelde olucak. Devlet 2. Ye izin vermiyor 10 gün doldurup dışarı cikabiliyorsun. Ben yinede tedbir almak istiyorum kimseye bulaştırmak istemiyorum.