özeldemi yaptırcaksınız devlet hastaneleri 2.ci testi yapmıyor sanırım
Hocam benim 4. Test olucak yarın. Bı kere Manisa'da yaptırdım pozitif çıktı. Hastaneye yatırdılar hastanede ertesi gün yaptılar negatif ciktri. Eve gönderiler 14 gün karantina yaz ayında geçiyor bu olay. Şimdi 15 gün önce falan iş yerindd çıkmıştı bende test yaptırdım sonra bendede çıktı tabi ağrılarım vs oldu zor dönemdi çok şükür yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Inşallah negatif çıkar. Çalışmak istiyorum. Bu arada son olan ve yarın yaptıracağım özelde olucak. Devlet 2. Ye izin vermiyor 10 gün doldurup dışarı cikabiliyorsun. Ben yinede tedbir almak istiyorum kimseye bulaştırmak istemiyorum.