• 11-11-2020, 23:59:23
    #1
    Dün oyun oynarken sol elim hareketsiz kaldı, bugün 2 si birden zor hareket ediyor.
    Bileği desteklediğimde biraz hafifliyor ancak sorunu anlayamadım. Romatizma belirtisi mi acaba? Cok zorladıgımı düşünüyorum sizin görüşlerinizi nedir veya yasayan var mı?
  • 12-11-2020, 00:00:48
    #2
    vitaminsizlik
  • 12-11-2020, 00:01:18
    #3
    Eğer çok oyun oynayan biri isrn karpal tünel sendromunu araştırabilirsin.
    Ayrıca d vitamini eksikliği bu tip belirtiler gösterir
  • 12-11-2020, 00:01:37
    #4
    Kaç saat oyun oynuyorsunuz? Muhtemelen ondandır ve oturuş biçiminden de kaynaklı olabiliyor.
  • 12-11-2020, 00:02:49
    #5
    Magnezyum eksikiliği 1. nedendir. Maden suyu için oda etki etmezse Magnezyum Bisglisinat tabletlerinden alın.
  • 12-11-2020, 00:07:30
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vitaminsizlik
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer çok oyun oynayan biri isrn karpal tünel sendromunu araştırabilirsin.
    Ayrıca d vitamini eksikliği bu tip belirtiler gösterir
    omerfaruksunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç saat oyun oynuyorsunuz? Muhtemelen ondandır ve oturuş biçiminden de kaynaklı olabiliyor.
    Sadece yemek ve uyku arası veriyorum hocam. Dün 5. cıvarı cok uyanık kalınca bu sorun oldu zaten ozaman uyudum
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Magnezyum eksikiliği 1. nedendir. Maden suyu için oda etki etmezse Magnezyum Bisglisinat tabletlerinden alın.
    Tesekkurler, normalde iyi beslenirim ama sanırım vitamin konusunda sıkıntı olabilir. Dikkate alacağım teşekkürler.
  • 12-11-2020, 00:11:18
    #7
    Bende ilk olarak bileklerimde kilitlenme hissetmiştim. Bilgisayarda uzun kaldığımdan oluyor zannetmiştim. Aşağıdaki resimdeki mausu aldım kullanmaya başladım. Bilekleri yormuyor çok iyi geliyordu. Fakat diğer eklemlerdede tutulmalar başlayınca romatizma olduğu anlaşıldı. Romatoit artrit . Eğer aile geçmişinde romatizma varsa doktora mutlaka görün.


  • 12-11-2020, 00:15:24
    #8
    rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ilk olarak bileklerimde kilitlenme hissetmiştim. Bilgisayarda uzun kaldığımdan oluyor zannetmiştim. Aşağıdaki resimdeki mausu aldım kullanmaya başladım. Bilekleri yormuyor çok iyi geliyordu. Fakat diğer eklemlerdede tutulmalar başlayınca romatizma olduğu anlaşıldı. Romatoit artrit . Eğer aile geçmişinde romatizma varsa doktora mutlaka görün.

    biraz daha devam ederse öyle yapacağım teşekkürler, aniden ortaya cıktıgı için bana romatizma gibi geldi
  • 12-11-2020, 00:55:51
    #9
    Romatizma, sinir sıkışması, vitamin eksikliği bunlardan biri olabilir. Tavsiyem önce dahiliye bölümüne görünmeniz. Dahiliye gerek görünce sizi nöroloji veya romatolojiye yönlendirecektir. Çok iyi beslenseniz bile bazı durumlarda vitamin eksikliği olabiliyor. Bende de uzun süreli bacak ve diz kapağı ağrısı yaşadım çok şiddetli bir şekilde. Ortopediye gitmeyi düşündüm ama tam neden kaynaklı olduğunu bilmediğim için dahiliye ye gittim. B12 ve demir seviyem kritik düzeyde düşük olduğu için tedavi aldım şuan bacaklarımda ağrıdan eser yok. Sizin de bu nedenlerde sorun yaşamış olabileceğinizi düşünüyorum. Geçmiş olsun.