Romatizma, sinir sıkışması, vitamin eksikliği bunlardan biri olabilir. Tavsiyem önce dahiliye bölümüne görünmeniz. Dahiliye gerek görünce sizi nöroloji veya romatolojiye yönlendirecektir. Çok iyi beslenseniz bile bazı durumlarda vitamin eksikliği olabiliyor. Bende de uzun süreli bacak ve diz kapağı ağrısı yaşadım çok şiddetli bir şekilde. Ortopediye gitmeyi düşündüm ama tam neden kaynaklı olduğunu bilmediğim için dahiliye ye gittim. B12 ve demir seviyem kritik düzeyde düşük olduğu için tedavi aldım şuan bacaklarımda ağrıdan eser yok. Sizin de bu nedenlerde sorun yaşamış olabileceğinizi düşünüyorum. Geçmiş olsun.