Evet Arkadaşlar, Ne yazık ki corona belası bizi de buldu.
Eşim corona pozitif, büyük kızımda da aynı semptomlar mevcut test yapılacak. Filasyon ekibini bekliyoruz.
Dualarınızı bekliyorum.
Eşim Corona Oldu. Dualarınızı bekliyorum.
20
●246
- 10-11-2020, 13:22:42Hocam çok geçmiş olsun bizde 16 kişi aynı anda kaptık şifayı ve 4-5 gün önce atlattık testlerimiz negatif. Çocuklarımdan bulaştı bana ilk başlarda çok ağrım ve ateşim vardı fakat ilk 2 gün sonra geçti. Tat alma gitti 7-8 gün sonra geldi. Bol bol meyve tüketin. Gelen ilaçlar yan etki yapma ihtimali olabiliyor. Bu durumda bırakın. Bol bol meyve yiyin hocam. Tekrar geçmiş olsun, rabim acil şifalar versin.Bacterium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
