• 10-11-2020, 13:18:42
    #1
    Evet Arkadaşlar, Ne yazık ki corona belası bizi de buldu.

    Eşim corona pozitif, büyük kızımda da aynı semptomlar mevcut test yapılacak. Filasyon ekibini bekliyoruz.

    Dualarınızı bekliyorum.
  • 10-11-2020, 13:19:23
    #2
    Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda atlatıp sağlıklarına kavuşurlar.
  • 10-11-2020, 13:19:30
    #3
    Allah şifa versin hocam sıkmayın canınızı bol moral önemli
  • 10-11-2020, 13:19:34
    #4
    yilmazsocial.com
    Geçmiş olsun
  • 10-11-2020, 13:19:36
    #5
    Rabbim şifa versin. 🙁
  • 10-11-2020, 13:19:47
    #6
    geçmiş olsun dostum
  • 10-11-2020, 13:19:52
    #7
    Geçmiş olsun hocam inşallah en kısa sürede sorunsuz atlatırsınız.
  • 10-11-2020, 13:22:33
    #8
    Çok geçmiş olsun..
  • 10-11-2020, 13:22:42
    #9
    Bacterium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Arkadaşlar, Ne yazık ki corona belası bizi de buldu.

    Eşim corona pozitif, büyük kızımda da aynı semptomlar mevcut test yapılacak. Filasyon ekibini bekliyoruz.

    Dualarınızı bekliyorum.
    Hocam çok geçmiş olsun bizde 16 kişi aynı anda kaptık şifayı ve 4-5 gün önce atlattık testlerimiz negatif. Çocuklarımdan bulaştı bana ilk başlarda çok ağrım ve ateşim vardı fakat ilk 2 gün sonra geçti. Tat alma gitti 7-8 gün sonra geldi. Bol bol meyve tüketin. Gelen ilaçlar yan etki yapma ihtimali olabiliyor. Bu durumda bırakın. Bol bol meyve yiyin hocam. Tekrar geçmiş olsun, rabim acil şifalar versin.