Konu
Eşim Corona Oldu. Dualarınızı bekliyorum.
10-11-2020, 13:18:42
#1
Bacterium
Evet Arkadaşlar, Ne yazık ki corona belası bizi de buldu.
Eşim corona pozitif, büyük kızımda da aynı semptomlar mevcut test yapılacak. Filasyon ekibini bekliyoruz.
Dualarınızı bekliyorum.