Evet Arkadaşlar, Ne yazık ki corona belası bizi de buldu.

Eşim corona pozitif, büyük kızımda da aynı semptomlar mevcut test yapılacak. Filasyon ekibini bekliyoruz.

Dualarınızı bekliyorum.