• 09-11-2020, 18:34:23
    #10
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tomografi çektirin bizde 4 gündür karantinadayız teste 2 kere negatif çıkan tomografide ciğere inmiş covid öyle çıktı sonuç bilginize.
    Evet akrabalarımın ve arkadaşlarımın rötgen ve tomografi sonuçlarında da göründü. Ben henüz gerek görmediler. Belirtide sıfır olduğu için yapmadılar.

    semiih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Virüsün bugunu bulmuşsunuz .
    Belli mi olur
  • 09-11-2020, 18:35:02
    #11
    gnydnozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Negatif ise yapacak bir şeyin yok. Bunu kendini suclayamazsın . Suan bende koronayım ve Karantinadayım.
    Allah şifa versin hocam inş tez zamanda. Geçmiş olsun.

    Gwynplaine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ige antikor testi yaptırın
    Yarın gidip yaptırayım.
  • 09-11-2020, 18:44:24
    #12
    Korona daha farklı semptomlar göstermeye başlamış. Ya bitiyor. Ya da daha da güçleniyor.
    Ben Korona hastalar içinde de kaldım. İstanbul Bakırköy'de ve de 2 Hasta'mızda var.
    Mesela bendeki semptom bu 2nci defa gerçekleşiyor. İşstahsızlık aşırı. Eğer zorla yemezseniz. Direnciniz düşer yenilirsiniz. İshal ( Belkide ömrünüzde ilk defa bu kadar akışkan tabiri caizse su gibi gelen İshal ) ve bazen Kapkatran Kola sıçarmışcasına. Bazıları benim gibi Sol Gögüs Kalbin 3 parmak alt kısmında şiş vururcasına acı sancı. Bazıları da karın sancısı ve şişkinlik. Son 1 Ay'dır. Bayanlar bu halden çok müzdarip görüyoruz yani. Karın şişkinliği ve Mide bulantısı. Her ne kadar da hafif semptom diye nitelendirilse de kalıcı hasarlak bırakıcak illa veya bizi de kendiyle götürücek.

    Dipnot: Kusura bakmayın biraz halk diliyle konuştum. Ama insanların bunları bilmeye hakkı var. Şuan yaşayanlar tam olarak ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır.

    / ALLAH hastalarımıza şifa versin. Her türlü belayı musibeti üzerimizden kaldırsın. Bir an önce şu illet Korona'yıda def etsin. ( Amin )
  • 09-11-2020, 18:46:31
    #13
    nraltas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korona daha farklı semptomlar göstermeye başlamış. Ya bitiyor. Ya da daha da güçleniyor.
    Ben Korona hastalar içinde de kaldım. İstanbul Bakırköy'de ve de 2 Hasta'mızda var.
    Mesela bendeki semptom bu 2nci defa gerçekleşiyor. İşstahsızlık aşırı. Eğer zorla yemezseniz. Direnciniz düşer yenilirsiniz. İshal ( Belkide ömrünüzde ilk defa bu kadar akışkan tabiri caizse su gibi gelen İshal ) ve bazen Kapkatran Kola sıçarmışcasına. Bazıları benim gibi Sol Gögüs Kalbin 3 parmak alt kısmında şiş vururcasına acı sancı. Bazıları da karın sancısı ve şişkinlik. Son 1 Ay'dır. Bayanlar bu halden çok müzdarip görüyoruz yani. Karın şişkinliği ve Mide bulantısı. Her ne kadar da hafif semptom diye nitelendirilse de kalıcı hasarlak bırakıcak illa veya bizi de kendiyle götürücek.

    Dipnot: Kusura bakmayın biraz halk diliyle konuştum. Ama insanların bunları bilmeye hakkı var. Şuan yaşayanlar tam olarak ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır.

    / ALLAH hastalarımıza şifa versin. Her türlü belayı musibeti üzerimizden kaldırsın. Bir an önce şu illet Korona'yıda def etsin. ( Amin )
    @nraltas; çok şükür o belirtilerde yok. 15 gündür herkes hasta oldu üzüldüm. Ben 3 gün önce yaptım negatif yine. Yarın tekrar yaptıracağım. Her testimifarklı hastanede yaptırıyorum.
  • 09-11-2020, 18:50:05
    #14
    Öyle anlatmışsın ki sanki Film senaryosu Geçmiş olsun tüm Aileye. ciğer tomografi filmi bence yaptırmalısın.
  • 09-11-2020, 18:50:48
    #15
    Tubaunl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @nraltas; çok şükür o belirtilerde yok. 15 gündür herkes hasta oldu üzüldüm. Ben 3 gün önce yaptım negatif yine. Yarın tekrar yaptıracağım. Her testimifarklı hastanede yaptırıyorum.
    Hocam bu kadar sık hastaneye giderseniz bi yerden kaparsınız illa, 2 defa negatif çıkmışsa bence daha fazla zorlamanın mantığı yok. Bence siz virüse sahipmişsiniz gibi davranın yeter.
  • 09-11-2020, 18:51:38
    #16
    Arkadaşlar rötgen çektirmiştim eklemeyi unutmuşum. Tomografi çekmeye gerek duymamışlardı.
  • 09-11-2020, 18:55:59
    #17
    Taşıyıcı olan belirti göstermez ama virüs vücudunda vardır bu da pcr testinde çıkar. İki kere negatif çıkmışsınız sonuçlar hatalı değilse taşıyıcı olamazsınız.
  • 09-11-2020, 19:02:30
    #18
    @Tubaunl; eğer Elazığdaysanız herkesin virüs olması normal , ben elazığdakilerin cesaretine hayranım . Maske yok mesafe yok..