Korona daha farklı semptomlar göstermeye başlamış. Ya bitiyor. Ya da daha da güçleniyor.
Ben Korona hastalar içinde de kaldım. İstanbul Bakırköy'de ve de 2 Hasta'mızda var.
Mesela bendeki semptom bu 2nci defa gerçekleşiyor. İşstahsızlık aşırı. Eğer zorla yemezseniz. Direnciniz düşer yenilirsiniz. İshal ( Belkide ömrünüzde ilk defa bu kadar akışkan tabiri caizse su gibi gelen İshal ) ve bazen Kapkatran Kola sıçarmışcasına. Bazıları benim gibi Sol Gögüs Kalbin 3 parmak alt kısmında şiş vururcasına acı sancı. Bazıları da karın sancısı ve şişkinlik. Son 1 Ay'dır. Bayanlar bu halden çok müzdarip görüyoruz yani. Karın şişkinliği ve Mide bulantısı. Her ne kadar da hafif semptom diye nitelendirilse de kalıcı hasarlak bırakıcak illa veya bizi de kendiyle götürücek.
Dipnot: Kusura bakmayın biraz halk diliyle konuştum. Ama insanların bunları bilmeye hakkı var. Şuan yaşayanlar tam olarak ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır.
/ ALLAH hastalarımıza şifa versin. Her türlü belayı musibeti üzerimizden kaldırsın. Bir an önce şu illet Korona'yıda def etsin. ( Amin )
Korona daha farklı semptomlar göstermeye başlamış. Ya bitiyor. Ya da daha da güçleniyor.
Ben Korona hastalar içinde de kaldım. İstanbul Bakırköy'de ve de 2 Hasta'mızda var.
Mesela bendeki semptom bu 2nci defa gerçekleşiyor. İşstahsızlık aşırı. Eğer zorla yemezseniz. Direnciniz düşer yenilirsiniz. İshal ( Belkide ömrünüzde ilk defa bu kadar akışkan tabiri caizse su gibi gelen İshal ) ve bazen Kapkatran Kola sıçarmışcasına. Bazıları benim gibi Sol Gögüs Kalbin 3 parmak alt kısmında şiş vururcasına acı sancı. Bazıları da karın sancısı ve şişkinlik. Son 1 Ay'dır. Bayanlar bu halden çok müzdarip görüyoruz yani. Karın şişkinliği ve Mide bulantısı. Her ne kadar da hafif semptom diye nitelendirilse de kalıcı hasarlak bırakıcak illa veya bizi de kendiyle götürücek.
Dipnot: Kusura bakmayın biraz halk diliyle konuştum. Ama insanların bunları bilmeye hakkı var. Şuan yaşayanlar tam olarak ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır.
/ ALLAH hastalarımıza şifa versin. Her türlü belayı musibeti üzerimizden kaldırsın. Bir an önce şu illet Korona'yıda def etsin. ( Amin )
@nraltas; çok şükür o belirtilerde yok. 15 gündür herkes hasta oldu üzüldüm. Ben 3 gün önce yaptım negatif yine. Yarın tekrar yaptıracağım. Her testimifarklı hastanede yaptırıyorum.
@nraltas; çok şükür o belirtilerde yok. 15 gündür herkes hasta oldu üzüldüm. Ben 3 gün önce yaptım negatif yine. Yarın tekrar yaptıracağım. Her testimifarklı hastanede yaptırıyorum.
Hocam bu kadar sık hastaneye giderseniz bi yerden kaparsınız illa, 2 defa negatif çıkmışsa bence daha fazla zorlamanın mantığı yok. Bence siz virüse sahipmişsiniz gibi davranın yeter.
Taşıyıcı olan belirti göstermez ama virüs vücudunda vardır bu da pcr testinde çıkar. İki kere negatif çıkmışsınız sonuçlar hatalı değilse taşıyıcı olamazsınız.