@nraltas; çok şükür o belirtilerde yok. 15 gündür herkes hasta oldu üzüldüm. Ben 3 gün önce yaptım negatif yine. Yarın tekrar yaptıracağım. Her testimifarklı hastanede yaptırıyorum.
Hocam bu kadar sık hastaneye giderseniz bi yerden kaparsınız illa, 2 defa negatif çıkmışsa bence daha fazla zorlamanın mantığı yok. Bence siz virüse sahipmişsiniz gibi davranın yeter.