• 01-11-2008, 15:23:37
    #10
    bende katılıyorum ama bizim ülkemizde olmaz bu tip olaylar insanlardaki birikim çok az bak italyaya adamalr makarna fiyatlarına %10 zam geldi diye bir gün makarna yemediler fiyatları %20 düşürdüler ama bizim lkemizde zor şimdi biri çıkar inadına 1 kasımda telefonla konuşucam derse şaşmam
  • 01-11-2008, 15:48:24
    #11
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gelen mailere uyuz oluyor birileri mail toplamak amaçlı milli duyguları kullanıyor. İnsanların duyguları ile oynayıp para kazanmak hoş değil. Bu olay için demiyorum hergun 10'dan fazla mail geliyor böyle.
    Katılıyorum .
  • 01-11-2008, 15:59:50
    #12
    Zaten sabit telefon kullanmıyorum biran sabit telefon neydi dedim o derece kopmuşum sabit telefondan.Eskisi gibi sabit telefon kullanımı da zaten yoktur.Her evde vardır ama genel olarak millet cep telefonu kullanıyor.
  • 01-11-2008, 18:24:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bugun