Zaten sabit telefon kullanmıyorum biran sabit telefon neydi dedim o derece kopmuşum sabit telefondan.Eskisi gibi sabit telefon kullanımı da zaten yoktur.Her evde vardır ama genel olarak millet cep telefonu kullanıyor.