Edit: head and shoulders clinical strength şampuanı ı herkes tavsiye etmiş. Deneyip bir kaç aya konuyu hortlatacağım
Merhabalar yaklaşık 3 4 senedir saçlarımda şu lanet şeyler başladı.
Ne yapsam çözemedim artık bıkkınlık geldi var mı bu sorunu yaşayanlar, çözenler. Çok zor bir hastalık.
Saç derim kabuklaşıyor bazen yaralar çıkıyor haliyle kaşınıyor ordaki kabuklar dökülüyor ne kadar yıkasam da geçmez. İyi gelen bir sabun varmış onu kullandım daha da çoğaldılar.
Öneri verebilecek biri var mı? Şuan bunu yazarken bile ellerim kafamda
saç derisi kabukları(egzama) Bir tek bende mi var :/
50
●929
- 07-11-2020, 22:15:06Sadece kafa kısmında hocambaserweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2020, 22:15:31Bende de var hocam. Doktora felan da gitmedim hiç. Siz gittiniz mi?
Ayrıca kaşlarımda da var benzer şeyden - 07-11-2020, 22:16:24Bi ara gittim de fayda etmedi verdiği ilaç kaç ay kullandımOktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2020, 22:17:04Bi zamanlar bendede oluyordu deri doktoruna gittim 1 ilaç 2 şampuan verdi 3 yıldır yok rahatım, ama ilaçları hatırlamıyorum.