• 07-11-2020, 22:13:39
    #1
    Edit: head and shoulders clinical strength şampuanı ı herkes tavsiye etmiş. Deneyip bir kaç aya konuyu hortlatacağım

    Merhabalar yaklaşık 3 4 senedir saçlarımda şu lanet şeyler başladı.
    Ne yapsam çözemedim artık bıkkınlık geldi var mı bu sorunu yaşayanlar, çözenler. Çok zor bir hastalık.

    Saç derim kabuklaşıyor bazen yaralar çıkıyor haliyle kaşınıyor ordaki kabuklar dökülüyor ne kadar yıkasam da geçmez. İyi gelen bir sabun varmış onu kullandım daha da çoğaldılar.

    Öneri verebilecek biri var mı? Şuan bunu yazarken bile ellerim kafamda
  • 07-11-2020, 22:14:33
    #2
    Bu dökülmeler yanlızca kafandamı var ? Yani genel olarak vücuduna bak kıllarında kopmalar varmı
  • 07-11-2020, 22:15:06
    #3
    baserweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dökülmeler yanlızca kafandamı var ? Yani genel olarak vücuduna bak kıllarında kopmalar varmı
    Sadece kafa kısmında hocam
  • 07-11-2020, 22:15:16
    #4
    Day
    Üyeliği durduruldu
    saf zeytin yağı ile yumuşatıp daha sonra tarağı ile taratıp kurtulanlar var
  • 07-11-2020, 22:15:31
    #5
    Bende de var hocam. Doktora felan da gitmedim hiç. Siz gittiniz mi?

    Ayrıca kaşlarımda da var benzer şeyden
  • 07-11-2020, 22:16:23
    #6
    Daha önce bende yaşadım aynı durumu. Hafta da 2 defa ZETİON şampuan kullanıyordum ve faydasını görüyordum tavsiye ederim.
  • 07-11-2020, 22:16:24
    #7
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de var hocam. Doktora felan da gitmedim hiç. Siz gittiniz mi?
    Bi ara gittim de fayda etmedi verdiği ilaç kaç ay kullandım
  • 07-11-2020, 22:16:48
    #8
    Doktor kortizon içeren krem + losyon bir de şampuan veriyor iyi geliyor hocam cildiyeye git
  • 07-11-2020, 22:17:04
    #9
    Bi zamanlar bendede oluyordu deri doktoruna gittim 1 ilaç 2 şampuan verdi 3 yıldır yok rahatım, ama ilaçları hatırlamıyorum.