Edit: head and shoulders clinical strength şampuanı ı herkes tavsiye etmiş. Deneyip bir kaç aya konuyu hortlatacağım

Merhabalar yaklaşık 3 4 senedir saçlarımda şu lanet şeyler başladı.
Ne yapsam çözemedim artık bıkkınlık geldi var mı bu sorunu yaşayanlar, çözenler. Çok zor bir hastalık.

Saç derim kabuklaşıyor bazen yaralar çıkıyor haliyle kaşınıyor ordaki kabuklar dökülüyor ne kadar yıkasam da geçmez. İyi gelen bir sabun varmış onu kullandım daha da çoğaldılar.

Öneri verebilecek biri var mı? Şuan bunu yazarken bile ellerim kafamda