• 07-11-2020, 00:00:49
    #10
    PartusYusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyt var bende 17 yaşındayım atabiliyorum hocam
    Dilersen papara ile de atabilirsin
    Hocam 18 yaşından kusucuksunuz nasıl banka hesabınız oluyor
  • 07-11-2020, 00:01:29
    #11
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 18 yaşından kusucuksunuz nasıl banka hesabınız oluyor
    Banka hesabı oluyor. Ama biraz kısıtlı. İnternet bankacılığı falan yok.
  • 07-11-2020, 00:02:56
    #12
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 18 yaşından kusucuksunuz nasıl banka hesabınız oluyor
    Ailemin izni ile 3 yıl önce açtırmıştık hocam siz de ailenizden anne ya da babanız (yoksa yasal veliniz) ile giderseniz açacaklardır
    Kuveyttürk'ü öneririm hiçbir şekilde hesap işletim ücreti ve çeşitli masrafları almıyorlar fakat online işlemleri yok
    ziraat bankasında da açabiliyorsunuz diye biliyorum
  • 07-11-2020, 00:14:52
    #13
    Artık var mı bilmiyorum aynı sistem ama banka atmsinden kartsız para gönderme işlemi yaparken 'kendi hesabıma', 'başka hesaba' seçenekleri çıkmıştı.. Farklı hesabı seçtiğimde yaklaşık 10 TL işlem ücreti kesilmişti. Ondan sonraki işlemlerimde kendi hesabıma seçeneğini işaretliyorum.Göndereceğim kişinin hesabına tanımlı olan TC kimlik numarası hesap numarası ve telefon numarası ile ücretsiz şekilde hallediyorum.
  • 07-11-2020, 00:20:31
    #14
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Size güveniyorum. Boşa yürütmeyin beni 😀
    Boşa yurumessin 😊