Hocam 18 yaşından kusucuksunuz nasıl banka hesabınız oluyor
Ailemin izni ile 3 yıl önce açtırmıştık hocam siz de ailenizden anne ya da babanız (yoksa yasal veliniz) ile giderseniz açacaklardır
Kuveyttürk'ü öneririm hiçbir şekilde hesap işletim ücreti ve çeşitli masrafları almıyorlar fakat online işlemleri yok
ziraat bankasında da açabiliyorsunuz diye biliyorum