• 06-11-2020, 19:22:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    2. 3. 4. ne kadar maruz kalırsanız o kadar olursunuz.. Kız arkadaşım doktor 2. sefer yakalandı ve daha ağır geçirdi.
  • 06-11-2020, 19:22:50
    #11
    Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalp bile kaç kere kırılıyor.

    Olur tabi hocam. Arkadaş 2 defa geçirdi
    2.yi Nasil gecirdi hocam agir mi hafif mi?
  • 06-11-2020, 19:23:22
    #12
    dev_boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. 3. 4. ne kadar maruz kalırsanız o kadar olursunuz.. Kız arkadaşım doktor 2. sefer yakalandı ve daha ağır geçirdi.
    Geçmiş olsun hocam bilgilendirme için teşekkürler
  • 06-11-2020, 19:23:41
    #13
    2. defa geçireni görmedim çevremde ama doktorun dediği olabilirmiş.
  • 06-11-2020, 19:24:00
    #14
    Alperen66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.yi Nasil gecirdi hocam agir mi hafif mi?
    Normal geçirdi hocam.
  • 06-11-2020, 19:25:11
    #15
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. defa geçireni görmedim çevremde ama doktorun dediği olabilirmiş.
    Tesekkur ederim bilgilendirme için

    Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal geçirdi hocam.
    Tesekkur ederim hocam bilgilendirme icin
  • 06-11-2020, 19:29:29
    #16
    Hayırdır Hocam bi sorun yoktur inşallah
  • 06-11-2020, 19:32:49
    #17
    Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır Hocam bi sorun yoktur inşallah
    Hocam su 1.5haftadır sürekli hergûn hastaneye gidiyoruz. Hem ameliyat oldum. Bi tanıdık eve gelmişti o korona çıkmış kiracı para vermişti o da korona çıkmış. İyice bu konuyu düşünüyorum kendim için sıkıntı yok ama annem hasta onun için endişeleniyorum. Yani çok sıkıntılı bir hafta oldu bizim için düşünmeden edemiyorum. Yardımın için teşekkür ederim.
  • 06-11-2020, 19:55:48
    #18
    Alperen66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Agir mi hafif mi atlatti hocam ilkine gore
    23 yaşlarında olduğu için kolay atlattı. Yalnız hastalığın bıraktığı bazı sıkıntılar olabiliyor yani dikkat edilmesi lazım ama ne yazık ki aynı tas aynı hamam..