Hayırdır Hocam bi sorun yoktur inşallah
Hocam su 1.5haftadır sürekli hergûn hastaneye gidiyoruz. Hem ameliyat oldum. Bi tanıdık eve gelmişti o korona çıkmış kiracı para vermişti o da korona çıkmış. İyice bu konuyu düşünüyorum kendim için sıkıntı yok ama annem hasta onun için endişeleniyorum. Yani çok sıkıntılı bir hafta oldu bizim için düşünmeden edemiyorum. Yardımın için teşekkür ederim.