• 31-10-2008, 01:50:52
    #10
    forexe girdim abd bankaları battı batmaz denilen forex bankaları bile battı o derece yani anlatsam şaşırırsın sen şanslısın daha
  • 31-10-2008, 02:41:52
    #11
    Ben kendimi anlatsam ne kadar şanslıyım diye köprüden atlarsın
  • 31-10-2008, 02:48:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle geçmiş olsun.

    Sizi sıcak bir banyo yapmaya davet ediyorum arkadaşlar
  • 31-10-2008, 03:47:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Sizi sıcak bir banyo yapmaya davet ediyorum arkadaşlar


    Hepiniz ayrı ayrı ama
  • 31-10-2008, 09:15:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım sana hayatında kolay gelsin Bi okut kendini sen hacılara hocalara
  • 31-10-2008, 09:19:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Koç burcumusun?
  • 31-10-2008, 11:19:02
    #16
    Nazar vardır, nazar duası okuttur kendine.
  • 31-10-2008, 15:50:55
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koç burcumusun?
    Ben koç burcuyum Bu burçtakiler şanssız dersen doğrudur. Bende çok şanssısım ama o kadar değil =)