Konu
Nedir bu başımdaki şanssızlık belası?
31-10-2008, 01:50:52
#10
systurk
forexe girdim abd bankaları battı batmaz denilen forex bankaları bile battı o derece yani anlatsam şaşırırsın sen şanslısın daha