• 06-11-2020, 00:25:34
    #1
    Yusuf milan karşısında hat-trick yaptı. Cengiz yine asistini yaptı. Cengizi ilk defa 11 de tam görücez leicester city de. Hep son 15-20 dkda oyuna alıyorlardı yinede asist yapıyodu kaç haftadır.
    Edit : ( cengiz asistini yapınca yine oyundan aldılar )

    İkiside çok iyi yere gelecek. Hatta 4 dü Çağlar ve Merih de var hepside genç
  • 06-11-2020, 00:28:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Maşallah çocuklar
  • 06-11-2020, 00:31:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yusuf gitmeseydi Trabzon şampiyondu diyorduk, bu durum bir kez daha doğruyu kanıtladı. Çok özel yetenek Yusuf.
  • 06-11-2020, 00:34:05
    #4
    Yusuf'un iki hat-trick'inde de attığı zor goller var. Boş beleş goller değil, iyi gelişme göstermiş Lille'de. Zeki'yi de çok beğeniyorum ben. Bu arada yendikleri takım Milan. En son Mart ayında mı ne yenilmişlerdi. Değerini şu an minimum 35-40m yaptı Yusuf.
  • 06-11-2020, 00:35:50
    #5
    Kasaya iyi para koyuldu eğer transfer olursa yine gelicek para Trabzon için iyi bir kaynak yarattı hatta gelmiş geçmiş en kaarlı çıkacağı futbolcu olacak gibi duruyor.

    LevorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yusuf gitmeseydi Trabzon şampiyondu diyorduk, bu durum bir kez daha doğruyu kanıtladı. Çok özel yetenek Yusuf.
  • 06-11-2020, 00:36:47
    #6
    Yusufu durduran sakatlığı oldu. Eğer sorun çıkmazsa premier ligden kaparlar dediğinizden daha fazlası bile olabilir daha çok genç.

    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yusuf'un iki hat-trick'inde de attığı zor goller var. Boş beleş goller değil, iyi gelişme göstermiş Lille'de. Zeki'yi de çok beğeniyorum ben. Bu arada yendikleri takım Milan. En son Mart ayında mı ne yenilmişlerdi. Değerini şu an minimum 35-40m yaptı Yusuf.
  • 06-11-2020, 00:38:51
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Gerçekten çok sağlam ilerleme var