Yusuf milan karşısında hat-trick yaptı. Cengiz yine asistini yaptı. Cengizi ilk defa 11 de tam görücez leicester city de. Hep son 15-20 dkda oyuna alıyorlardı yinede asist yapıyodu kaç haftadır.
Edit : ( cengiz asistini yapınca yine oyundan aldılar

)
İkiside çok iyi yere gelecek. Hatta 4 dü Çağlar ve Merih de var hepside genç