Yusufu durduran sakatlığı oldu. Eğer sorun çıkmazsa premier ligden kaparlar dediğinizden daha fazlası bile olabilir daha çok genç.
Yusuf'un iki hat-trick'inde de attığı zor goller var. Boş beleş goller değil, iyi gelişme göstermiş Lille'de. Zeki'yi de çok beğeniyorum ben. Bu arada yendikleri takım Milan. En son Mart ayında mı ne yenilmişlerdi. Değerini şu an minimum 35-40m yaptı Yusuf.