• 05-11-2020, 21:14:40
    #19
    Ben çaycıyım ama azalttım artık günde bir demlik içiyorum sadece
  • 05-11-2020, 21:17:18
    #20
    normalde nescafe ama bimde mahmood mu ne bitane buldum aldım kötü çıktı tadı daha önce içmiştim o zaman güzeldi ama bu kez iyi gelmedi tadı
  • 06-11-2020, 12:54:45
    #21
    Türk kahvesi candır
  • 06-11-2020, 12:58:30
    #22
    A101 de vardı bu kahve
  • 06-11-2020, 13:03:18
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Yup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A101 de vardı bu kahve
    hocam a101 de bu kahve var
  • 06-11-2020, 13:04:22
    #24
  • 06-11-2020, 13:46:08
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kurukahveci mehmet efendi