Konu
Hangi kahveyi tüketiyorsunuz
05-11-2020, 21:17:18
#20
PaSaSa
normalde nescafe ama bimde mahmood mu ne bitane buldum aldım kötü çıktı tadı daha önce içmiştim o zaman güzeldi ama bu kez iyi gelmedi tadı