• 05-11-2020, 11:53:32
    #1
    Yaptığım işten mutsuzum. Bir kamu dairesinde çalışıyorum maaşım asgarinin üstü 3000 civari.. Ancak bu isten sıkıldım. Vatandaşla uğraşması ayrı bir dert, üstler ile uğraşması ayrı bir dert.
    Her gün sıkıntıdan sinirden kendimi maf ediyorum.
    Bilmiyorum yeni bir alternatifler bulmam gerekiyor. Hayatımın sonuna kadar kaldirabilecegimi düşünmüyorum.

    Allah'a şükür ekmeğin her işin zorluğu var ancak ben zihinsel olarak yorulmaktan sıkıldım artık.
  • 05-11-2020, 11:54:28
    #2
    Başka iş bulmadan işten ayrılmayın, işsiz kalırsınız.
  • 05-11-2020, 11:55:09
    #3
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka iş bulmadan işten ayrılmayın, işsiz kalırsınız.
    İşte bir alternatif üretmek gerekiyor hocam. Özel güvenlik işi artık iyice bunalttı
  • 05-11-2020, 11:57:50
    #4
    iş işteyken bulunur hocam. Ne yapmak istediğinizi düşünün ona göre bir yol çizin kendinize, hayatta başarılar.
  • 05-11-2020, 11:57:55
    #5
    Olduğu işten memnun olmak bizim için lüks zaten hocam. Merak etmeyin ülkenin yrısı sizin gibi
  • 05-11-2020, 11:58:20
    #6
    Çoğumuz farklı ama benzeri sıkıntılar yaşıyoruz. Rabbim hepimize kolaylık sağlasın inşAllah.
  • 05-11-2020, 11:58:20
    #7
    Pozisyon kadar çalışılan insanlar, yöneticiler de çok büyük etken mutluluk konusunda. Allah mutlu olabileceği, helal para kazanabileceği iş nasip etsin tüm ihtiyacı olanlara.
  • 05-11-2020, 12:00:25
    #8
    Hocam alanlarınız nedir?
  • 05-11-2020, 12:18:50
    #9
    Üzgünüm ki insanların çoğu mecburen sadece para kazanmak için çalışıyor.
    İşinde mutlu olan pek az insan tanıyorum.