Yaptığım işten mutsuzum. Bir kamu dairesinde çalışıyorum maaşım asgarinin üstü 3000 civari.. Ancak bu isten sıkıldım. Vatandaşla uğraşması ayrı bir dert, üstler ile uğraşması ayrı bir dert.
Her gün sıkıntıdan sinirden kendimi maf ediyorum.
Bilmiyorum yeni bir alternatifler bulmam gerekiyor. Hayatımın sonuna kadar kaldirabilecegimi düşünmüyorum.

Allah'a şükür ekmeğin her işin zorluğu var ancak ben zihinsel olarak yorulmaktan sıkıldım artık.