Oturduğun Binanın Güvenli Olması Yetmiyor
1
●70
- 04-11-2020, 22:14:17İzmir depreminde gördüğümüz gibi evi yıkılmayan ama gittiği markette enkaz altında kalanlar oldu. Evinde değil işindeyken işyeri yıkılanlar oldu. Diş hekimine tedavi için gelipte göçük altında kalanlar oldu. Maalesef bu depreme karşı korunmak hepimiz için önemli, sadece kendi binamızın değil her binanın güvenli olması lazım.
- 04-11-2020, 22:16:54Mesai içinde günün %60'ını dışarıda geçirdiğimizi düşünürsek çokta bir şey yapmaya gerek yok. Birilerinin cebine para girecek, birilerinin hayatları gidecek. Bu aynı sigara satışı, uyuşturucu satışı ve buna benzer kötü satışlarda olduğu gibi birilerinin cebine para girecek, birileri ölecek. Patron binayı sağlam yapın diye 500 milyon harcasa, içerde ustabaşı çalıp yine sağlam yapmıyor. Şunu gördüm ya.. adam araba taşıyıcı araç ile özel araç transfer ediyor. Yolda bir yerde durup arabanın mazotunu satıyor tekrar şirket kredi kartından mazot alıyor. Çok şey bekliyoruz, ama o beklediğimiz insanlık bu devirde olmayacak.Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle