İzmir depreminde gördüğümüz gibi evi yıkılmayan ama gittiği markette enkaz altında kalanlar oldu. Evinde değil işindeyken işyeri yıkılanlar oldu. Diş hekimine tedavi için gelipte göçük altında kalanlar oldu. Maalesef bu depreme karşı korunmak hepimiz için önemli, sadece kendi binamızın değil her binanın güvenli olması lazım.