• 04-11-2020, 20:22:54
    #1
    Reklam sirketinden odeme aliyorum vergi isin icine girince bana cokta birsey kalmiyor. Bu parayi btc, payoneer,paxum gibi odeme yontemlerinden hangisiyle alip nasil bir sekilde elime alabilirim vergi odemeden. Yardimci olur musunuz ?
  • 04-11-2020, 20:25:02
    #2
    Yüklü bir miktar değilse payooner sorun çıkartmaz.
  • 04-11-2020, 20:30:59
    #3
    aracı olarak nereye alırsanız alın parayı çekerken sürekli para giriş yada toplu para girişinde devletin ağına takılırsanız vergileri cezasıyla beraber ödersiniz
  • 04-11-2020, 20:34:48
    #4
    btc olarak alıp elden btc bozanlardan bozacaksınız. sisteme girmeden bu şekilde olur.
  • 04-11-2020, 21:40:31
    #5
    Ortada bir hizmet ve ödeme mevcut bunun vergilendirmesini sağlamalısınız zarar bile etseniz sizden o vergi talep ediliyor BDDK nın onayladığı bütün aracı kurumlar devlete döküman verebilir ondan dolayı ödemeniz gerekmektedir BTC hakkında bir bilgim yok.
    Sevgiler, Saygılar.