Reklam sirketinden odeme aliyorum vergi isin icine girince bana cokta birsey kalmiyor. Bu parayi btc, payoneer,paxum gibi odeme yontemlerinden hangisiyle alip nasil bir sekilde elime alabilirim vergi odemeden. Yardimci olur musunuz ?