Türkiyedeki herkes gibi önce bir evim olsun diye düşünür insanlar , birikimlerini ev almaya yönetir,
Devlet bütün yurtaşlarımıza , her aileye bir ev veriyorum deseydi, şuan ev için biriktiğiniz parayı nereye yatırmak ,ne üretim yapmak isterdiniz.
Benim düşüncem, üretmek istediklerim
Elektrikli scottor fason üretim yaparak, avrupa ülkelerine ihracat yapmak
Elektrikli ısıtıcı ,daha sağlam bir türk firması çıkarmak
vsvs sizler neler düşünürdünüz?
Eviniz olsa idi ne üretmek isterdiniz.
8
●168
- 03-11-2020, 20:29:41
- 03-11-2020, 20:35:53En büyük ve en karlı yatırım kendine yapılan yatırımdır.yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğitim, sağlık, farklı diller öğrenmek, mısır tarihi ilgimi çektiği için o yönde araştırma. (%85)
Ve elektrik elektronik mühenisliği öğrencisi olduğum için yüzde %10 luk bir kısmını maker atolyesi için harcarım.
%5 Eğlenceye yetebilecek bir para. %5 in hepsini eğlenceye harcarım son kuruşuna kadar ama sadece %5. - 03-11-2020, 20:46:10bununla alakalı sizinle konuşmuştuk galiba görünce aklıma geldimerner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle