Türkiyedeki herkes gibi önce bir evim olsun diye düşünür insanlar , birikimlerini ev almaya yönetir,
Devlet bütün yurtaşlarımıza , her aileye bir ev veriyorum deseydi, şuan ev için biriktiğiniz parayı nereye yatırmak ,ne üretim yapmak isterdiniz.
Benim düşüncem, üretmek istediklerim
Elektrikli scottor fason üretim yaparak, avrupa ülkelerine ihracat yapmak
Elektrikli ısıtıcı ,daha sağlam bir türk firması çıkarmak
vsvs sizler neler düşünürdünüz?