• 01-11-2020, 18:37:47
    #10
    Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun bizimde iş yerinde pazartesi günü birinde çıktı ve bende 2 gündür halsizdim dün sırt ve bel ağrılarım çok oldu ağrı kesici hiç kullanmadım. Bugün biraz daha iyiyim saece hafif bel ağrım var. Ateşim yok nefes darlığım yok. Sadece hafif ağrım var tat ve koku almam yerinde.
    İlla bir belirtisi olması gerekmiyor hocam. Test yaptırmanızı öneririm. Çünkü teyzemde sadece eklem ağrısı ile geçirdi.
  • 01-11-2020, 18:37:47
    #11
    Çok geçmiş olsun. Umarim tez zamanda tamamen iyileşirsiniz.
  • 01-11-2020, 18:39:08
    #12
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun sigara kullanıyor muydunuz?
    Teşekkür ederim.
    Sigara 17 yıl kullandıktan sonra bıraktım. 3 yıldır temizim çok şükür. Ancak geçmiş 17 yılın etkisi büyük ihtimalle oldu. Sigaradan biran önce kurtulun arkadaşlar. Zararın neresinden dönseniz kardır. Ben 3 yıl önce bıraktım büyük oranda akciğerlerim temizlenmiş olsa bile önceki 17 yılın yıpranmışlığı belki bu şekilde geçirmeme neden oldu.
  • 01-11-2020, 18:41:38
    #13
    geçmiş olsun
  • 01-11-2020, 18:42:22
    #14
    igtr.net
    geçmiş olsun hocam Allah acil şifalar versin
  • 01-11-2020, 18:44:09
    #15
    allah yardımcınız olsun çok geçmiş olsun.
  • 01-11-2020, 19:03:43
    #16
    Geçmiş olsun Hocam Allah şifa versin. Covid geçirmiş arkadaşlara sizin vesilenizle duyuruda bulunmak istiyorum. Plasma tedavisi için kanınız çok değerli. Sizde katkı sunmak isterseniz aşağıdaki bağlantıdan bilgi alabilirsiniz.
    https://www.kanver.org/sayfa/anasayf...zma-bagisi/144
  • 01-11-2020, 19:05:41
    #17
    Geçmiş olsun hocam, Allah acil şifalar versin. Moral bozmak yok aynen devam
  • 01-11-2020, 19:36:06
    #18
    geçmiş olsun hocam, bizimde bugun 14.gün bitti, şükür normal gibiyiz. Hafif sağ tarafta ağrı var onuda yarın tekrar test olmaya gidince kontrol ettireceğim.