Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun sigara kullanıyor muydunuz?
Teşekkür ederim.
Sigara 17 yıl kullandıktan sonra bıraktım. 3 yıldır temizim çok şükür. Ancak geçmiş 17 yılın etkisi büyük ihtimalle oldu. Sigaradan biran önce kurtulun arkadaşlar. Zararın neresinden dönseniz kardır. Ben 3 yıl önce bıraktım büyük oranda akciğerlerim temizlenmiş olsa bile önceki 17 yılın yıpranmışlığı belki bu şekilde geçirmeme neden oldu.