Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun bizimde iş yerinde pazartesi günü birinde çıktı ve bende 2 gündür halsizdim dün sırt ve bel ağrılarım çok oldu ağrı kesici hiç kullanmadım. Bugün biraz daha iyiyim saece hafif bel ağrım var. Ateşim yok nefes darlığım yok. Sadece hafif ağrım var tat ve koku almam yerinde.
İlla bir belirtisi olması gerekmiyor hocam. Test yaptırmanızı öneririm. Çünkü teyzemde sadece eklem ağrısı ile geçirdi.