• 31-10-2020, 21:08:33
    #1
    Oyunu klavyeden oynamaya çalışıyorum bir türlü tuşları ayarlayamadım yardım edermisiniz istediğim tuş takımları aşağıda

    Orta : A
    Şut : D
    Pas : S
    Koşma : W
    Ara pası : E

    Top rakipteyken
    Kayma : A
    Pres : S

  • 31-10-2020, 21:10:27
    #2
    Steam/Pes 20/21 Özellikler/yerel dosyalara göz at/settings
    Burdan istediğiniz tuşları ayarlayın inşallah yanlış anlamamışımdır
  • 31-10-2020, 21:12:08
    #3
    Hocam varsayılan ayarlar'a dönüş yapın.
    Orta için : Sağda yer alan kırmızı B butonu.
    Şut için: Sağda yer alan mavi X butonu.
    Pas için: Sağda yer alan yeşil A butonu.
    Koşma için: Sağda yer alan RB butonu.

    Bunları ayarladıktan sonra kayma ve pres tuşları da istediğiniz gibi olacaktır.