Oyunu klavyeden oynamaya çalışıyorum bir türlü tuşları ayarlayamadım yardım edermisiniz istediğim tuş takımları aşağıda

Orta : A
Şut : D
Pas : S
Koşma : W
Ara pası : E

Top rakipteyken
Kayma : A
Pres : S